
Aktualności

Rejestracja i nadzór nad kontaktami z klientami (CRM)
Zarządzanie kontaktami z klientami (współpracującymi firmami) opiera się o bazę adresową, która grupuje każdy kontakt lub zarejestrowaną informację. System realizuje podstawowe zadania stawiane rozwiązaniom typu CRM - w tym między innymi umożliwia: tworzenie baz danych adresowych klientów oraz ich pracowników, rejestrację kontaktów, wiązanie przedsięwzięć i zadań realizowanych na rzecz danego klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest zebranie wszystkich informacji o kliencie w jednej bazie i prezentowanie ich na wiele różnych sposobów. Dzięki tak prowadzonym zapisom możliwe jest np. prześledzenie procesu obsługi handlowej klienta od momentu rozpoznania potrzeb klienta i wystawienia oferty aż po zrealizowanie zamówienia, a także śledzenie kontaktów po sprzedaży. Powiązanie z pocztą elektroniczną i kalendarzem prywatnym (jednoczesne i automatyczne tworzenie informacji w kalendarzu prywatnym i terminarzu grupowym KODE) umożliwia łatwe śledzenie działań i aktywności poszczególnych pracowników. Baza kontaktów jest jednolita dla całej firmy, że raz wprowadzony zapis jest widoczny w tym samym układzie dla wszystkich użytkowników, powoduje to uniknięcie dublowania wpisów, jak również wielokrotnego przekazywania danych teleadresowych współpracownikom, z zachowaniem poufności dla kontaktów prywatnych. W ramach tego modułu w systemie dostępny jest jednolity interfejs "Strona kontrahenta" grupujący i pokazujący na wiele różnych sposobów wszystkie zarejestrowane w systemie informacje i kontakty z wybranym klientem. |
|
|